چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان
سرخط خبرها

عاملان تیراندازی به «هانی کُرده» در بهشت زهرا (س) دستگیر شدند | بازداشت ۳ شرور

  • کد خبر: ۲۰۵۴۱۲
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
عاملان تیراندازی به «هانی کُرده» در بهشت زهرا (س) دستگیر شدند | بازداشت ۳ شرور
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بهشت زهرا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: روز گذشته و به محض اطلاع از درگیری بین اوباش که منجر به زخمی شدن یکی از آنان و متواری شدن ۳ نفر دیگر شده بود، با اشراف اطلاعاتی مناسب و در زمانی کمتر از ۱۰ ساعت مخفیگاه اوباش شناسایی شد. اما به منظور رعایت آسایش شهروندان، عملیات دستگیری آن‌ها تا روشن شدن هوا به تعویق افتاد؛ لذا سحرگاه روز جاری هر سه نفر در مخفیگاه‌های خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از ۳ متهم دستگیرشده گفت: این افراد در جریان بازجویی‌ها به جرایم ارتکابی اعتراف کردند. البته جزئیات بیشتر در خصوص انگیزه این افراد نیز به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: پلیس اشرافیت کاملی بر اراذل و اوباش داشته و هرگونه اقدام مجرمانه و خلاف قانون آنان را رصد کرده و با آن برخورد می‌کند.

گفتنی است، روز گذشته خبری مبنی بر درگیری دربهشت زهرا و مجروح شدن یکی از اشرار سابقه‌دار معروف به «هانی کُرده» در رسانه‌ها منتشر شد. درگیری که در جریان آن ۲ گروه از اراذل و اوباش در جریان یک مجلس خاکسپاری با یکدیگر درگیر شده و سبب اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت شده بودند.

در پی این اقدام پلیس اعلام کرد که رسیدگی به موضوع را آغاز کرده و تعدادی از افراد حاضر در این درگیری نیز مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->